Se alla nyheter

Bli Diplomerad HR Business Partner i vår

Är du redo för nästa steg i din HR-karriär? Utbildningen Diplomerad HR Business Partner är utvecklat för att möta dagens och morgondagens krav på HR-kunskaper. Under våren 2021 har vi två kursstarter: en i mars och en i maj.

Som strategisk HR Business Partner kommer du att verka för att stärka HR:s position på ditt företag eller i din organisation. Utbildningen genomförs under 12 dagar uppdelat i fem block och du får tillgång till individuell coaching vid fyra tillfällen. Utbildningen anordnas av Sveriges HR Förening tillsammans med IHM Business School.

Block 1 – Rollen som HR Business Partner
Block 2 – Affärsmannaskap
Block 3 – Strategisk HR
Block 4 – Leda i förändring
Block 5 – Kommunikation

Datum: Utbildningen innefattar 12 dagar uppdelat på fem block. Startdatum 8 mars 2021 i Stockholm och 3 maj 2021 i Göteborg.
Plats: Välj Stockholm eller Göteborg. Utbildningsformen kan komma att ändras till digital.
Pris: Ordinarie pris 69 500 kr, HR BAS-medlem 54 500 kr, HR PRO-medlem 48 500 kr (pris ex moms)
Mer info: Besök Diplomerad HR Business Partner

Anmäl dig

Vill du bli Diplomerad HR Business Partner? Nu kan du anmäla dig till utbildningsstarten för vårterminen 2021.

Frågor?

Har du frågor om utbildningen eller vill ha hjälp med att ta reda på om den passar just dig? Kontakta Tobias Odervång, utbildningsansvarig på Sveriges HR Förening

Alla talare på Forskardagen 2020