Se alla nyheter

Studenter deltar gratis på HR Dagarna 2021

För att välkomna studenter, nya som gamla, tillbaka till höstens terminsstart så bjuder vi in alla studentmedlemmar i Sveriges HR Förening till att delta gratis på digitala HR Dagarna 20-21 oktober 2021.

Som studentmedlem i Sveriges HR Förening har du till och med måndag 18 oktober möjlighet att lösa ut en gratis biljett (värde 2 450 kr) till HR Dagarna 2021. I biljetten ingår även HR Galan som anordnas 20 oktober 2021.

Så här gör du för att hämta ut din studentbiljett:

• Om du inte redan är studentmedlem i Sveriges HR Förening behöver du först bli det. Det är helt gratis att bli studentmedlem. För att få bli studentmedlem behöver du studera eftergymnasiala studier på heltid. Här registrerar du dig för studentmedlemskap. Kommer du inte ihåg om du redan är medlem? Hör av dig till oss här.
  • Via den här länken hämtar du sedan ut din digitala studentbiljett. Använd koden hrstudent. I kassan, se till att du anger samma e-postadress som du har registrerat ditt studentmedlemskap på. Senaste dagen att göra detta är 18 oktober.
  • Nu har du din studentbiljett! Den 19 oktober från du ditt lösenord och inlogg till själva livesändningen. Vi ses digitalt på HR Dagarna!

Här kan du läsa mer om programmet för HR Dagarna 2021.

Här kan du läsa mer om våra medlemskap och bli medlem.

Frågor?

Har du frågor om medlemskap i Sveriges HR Förening? Kontakta oss så får du svar.