Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Vad säger vår senaste rapport om proaktivt ledarskap för att förebygga psykisk ohälsa?

14 DEC 10:00 - 11:00
ZOOM

Pris: Kostnadsfritt

Om webinariet

Hela 80% rankar hälsa och välmående som ett viktigt och prioriterat område. Men endast 22% är nöjda med deras hälsofrämjade arbete idag. Detta visar Sveriges HR Förenings tidigare rapport “Strategi för hälsa i arbetslivet”. Vad beror det på och hur kan vi skapa en positiv förändring? Och hur arbetar vi med den ökande psykiska ohälsan, som vi ser är ett av huvudproblemen? Det har vi nu undersökt vidare och insikterna delas i en helt ny rapport om proaktivt ledarskap.

Under det här webinariet får du ta del av insikter och resultat från Sveriges HR Förenings kommande rapport om proaktivt ledarskap. Rapporten är framtagen av Sveriges HR Förenings lärande nätverk People Insight Lab, där deltagarna tillsammans utforskar vår tids stora utmaningar och möjligheter, och tillsammans med en kunnig partner inom ämnet: Ahum.

Rapporten släpps efter webinariet, exklusivt för Sveriges HR Förenings medlemmar.

Webinariet spelas in och delas med alla anmälda.

Medverkande:

Amanda Falck
Sveriges HR Förening

ellen-risto

Ellen Risto
Ahum

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att Ahum och Sveriges HR Förening tar del av dina uppgifter för eventuell framtida marknadsföring.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.