Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Vad säger vår senaste rapport om agil och datainformerad HR?

24 JAN 09:00 - 10:00
ZOOM

Pris: Kostnadsfritt

Om webinariet

Många organisationer vill idag ta datadrivna beslut – men är det inte dags att låta den mänskliga aspekten ta en ännu större plats i vårt beslutsfattande och strategiska riktning? Skillnaden mellan att arbeta datadrivet och datainformerad kan tyckas liten men är grundläggande. Genom att arbeta datainformerad, istället för datadriven, kan vi se på helheten och arbeta visionärt istället för att fastna i överoptimerande detaljer. Med en informerad agil beslutskultur tillåts vi tänka utanför ramarna och använda vår intuition, erfarenhet och kunskap om målgruppen för att skapa en nyanserad bild och hitta innovativa lösningar.

Så, hur ser det ut i våra organisationer idag och hur kan vi jobba framåt?

Under det här webinariet får du ta del av insikter och resultat från Sveriges HR Förenings kommande rapport om agil och datainformerad HR. Rapporten är framtagen av Sveriges HR Förenings lärande nätverk People Insight Lab, där deltagarna tillsammans utforskar vår tids stora utmaningar och möjligheter, och tillsammans med en kunnig partner inom ämnet: HiBob.

Rapporten släpps efter webinariet, exklusivt för Sveriges HR Förenings medlemmar.

Webinariet spelas in och delas med alla anmälda.

Medverkande:

Amanda Falck
Sveriges HR Förening

Yoss Perl

Regional sales director, HiBob

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att HiBob och Sveriges HR Förening tar del av dina uppgifter för eventuell framtida marknadsföring.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.