Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Stärk ditt ledarskap inom HR - få superkrafter för att digitalisera!

28 OKT I 11:00 - 12:00

Pris: Kostnadsfritt

Plats: Zoom

Om webinariet

I alla företag finns det tre saker som måste digitaliseras: Finans-, kund- och personaldata. De första två delarna är ofta självklara med bokföringssystem och ett annat system för kundrelationer – men många saknar fortfarande ett HRM-system.

För många bolag ligger fokus på tillväxt, men de har inget verktyg för att kunna skala processer och effektivisera personhanteringen, trots att alla är överens om att medarbetarna är den viktigaste tillgången i ett bolag. HR har generellt sett ett stort mandat men få resurser för att kunna hantera arbetsbördan och att driva förändring på riktigt.

I det här webinariet diskuteras lösningar på hur man inom HR skaffar superkrafter internt för att digitalisera och hur man börjar arbetet med att sätta en tydlig process framåt, en process hela bolaget har nytta av. Du kommer att få med dig tre ovärderliga tips på hur du i HR-rollen skapar engagemang internt, leder processer och får din vilja igenom i val av verktyg.

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att AlexisHR tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida utskick.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

Föreläsare:

johannes-sundlo

Johannes Sundlo
Partner, AlexisHR & The Talent Company

Johannes Sundlo är medgrundare och Head of People på AlexisHR där han jobbar både operativt och strategiskt med att digitalisera HR. Han är även partner på The Talent Company som jobbar med kunder till exempel H&M, Kry och Matsmart. Johannes har en bakgrund hos Spotify där han tidigare arbetat som Global HRBP i sex år.