Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Onboarding - lärande som skapar resultat

11 NOV I 11:00 - 12:00
ZOOM

Pris: Kostnadsfritt

Om webinariet

Att skriva på för ett nytt jobb är förenat med glädje och spänning kring att påbörja något nytt. Men hur säkerställer du som organisation att ni bibehåller den känslan från kontraktskrivandet till första dagen på jobbet och inte minst därefter?

Att sätta medarbetarupplevelsen och lärandet i fokus under den här perioden har en stark koppling till verksamhetens resultat.

Elin Arnell, VD för Talentech Sverige, pratar om vikten av en bra pre- och onboarding process och hur den påverkar engagemang, lojalitet och inte minst affärsmålen.

Du kommer få lära dig om:

• Kraften i en stark medarbetarupplevelse med fokus på lärande
  • 5 saker att fokusera på i preboardingen
  • 4 saker att fokusera på i onboardingen
  • Effekten en stark onboarding har för att öka engagemang, minska personalomsättning och öka produktiviteten

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att Talentech tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida utskick.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

Föreläsare:

Elin Arnell

VD, Talentech Sverige

Elin är VD:n som brinner för digitalisering och att skapa utveckling genom hela medarbetarresan. Med en bakgrund från roller som rekryterings- och utbildningsansvarig, HR Manager, konsult, projektledare och affärsområdeschef har hon full koll på vad som skapar värde för såväl verksamheten som för medarbetaren och hur det i sin tur skapar goda affärsresultat.