Se alla seminarier

Zoom

Pris: Endast för medlemmar

Om eventet

Vad händer när man börjar arbeta strategiskt med välmående? Vilka mätetal synliggörs? Hur kan man använda dessa för att leda och styra verksamheten? Att skapa välmående och engagerade arbetsplatser är en av de absolut största utmaningar för dagens företag. Genom att ställa om och skapa konkreta styrmedel såsom faktabaserade mätetal och KPI:er blir välmåendet en naturlig och central i organisationen som inte bara skapar attraktionskraft utan även plockar fram verksamhetens fulla potential och hälsoinsatser som fungerar.

Ni kommer att få möta Karin Capó Milding & Josefine Sandahl, VD respektive grundare av Dear Change, som arbetar och brinner för ett hållbart arbetsklimat kopplat till de globala målen. Deras vision är att förändra Sveriges arbetsliv till ett mer hållbart och inkluderande sätt att arbeta. Genom digital innovation möjliggör de för alla organisationer att på ett enkelt sätt komma igång och arbeta strategiskt med välmående.

Välkommen att delta hälsar styrelsen för Sveriges HR Förening region väst!

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att HiBob och Sveriges HR Förening tar del av dina uppgifter för eventuell framtida marknadsföring.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.