Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Leda på distans - framtidens hållbara arbetssätt!

26/11 I 14:00-15:00

Pris: 1200 SEK
Medlemspris:
Kostnadsfritt

Om webinariet

Med stöd av dagens teknik ger vi våra medarbetare stora möjligheter att lösa sina arbetsuppgifter på andra platser än på kontoret. Att leda på distans handlar inte bara om att ha personal spridd geografiskt beroende på verksamhetens organisation. I många fall förväntar sig också medarbetarna denna frihet, dvs möjligheten att just jobba hemma och då inte bara när man t.ex. är hemma med sjukt barn.

Som chef och ledare ställes det krav på kommunikation men också på hur verksamheten styrs. Under den här föreläsningen får du möjlighet att ta del av tankar och konkreta tips på hur man som chef och medarbetare kan förhålla sig till dessa möjligheter och förutsättningar.

Webinariet innefattar en frågestund där du som deltagare har möjlighet att skicka in frågor till talaren.

Föreläsare:

anders-lind-svartvit

Anders Lindh
Utbildning- och verksamhetskonsult

Sedan drygt 20 år tillbaka är Anders Lindh utbildning- och verksamhetskonsult inom området värdegrundsarbete och ledarskap. Anders har arbetat med implementation av ledar- och medarbetarskap i allt från statliga myndigheter och till en stor mängd privata branscher så som it, media, energi och fastighetsbranschen. Han har även varit linjechef i ett flertal nyckelroller. Idag arbetar Anders inom Sveriges största utbildningskoncernen Lexicon som senior advisor och affärsutvecklare.