Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Konkreta verktyg för att boosta er förändringsresa

4/11 I 14:00-15:00

Pris: 1200 SEK
Medlemspris:
Kostnadsfritt

Om webinariet

De flesta företag vill öka takten i utvecklingen av affärsmodeller, produkter, tjänster och arbetssätt. Det kräver högre produktivitet och starkare innovationskraft, något som kommer med medarbetare som vill vara en del av förändringen. Om du ibland har känslan av att du baxar dina chefer och medarbetare framåt så är du inte ensam. Tre av fyra företag misslyckas med implementeringen av nya strategier och värderingar. De blir inte den förändring man hoppats på.

Så vad krävs för att lyckas?

På seminariet får du:

• Tips på hur du skapar en inspirerande change story som får fler att haka på förändringen.
  • Konkreta exempel på metoder och verktyg som ger chefer och medarbetare (som individer och som team) ett relevant och lustfyllt stöd att på egen hand utforska organisationens förändringsresa och omsätta den till sin vardag.
  • Tips på hur du kan skapa en strukturerad förändringsprocess med hög grad av mätbarhet
  • Case från stora företag inom Telecom-, energi- och teknik-, service- och FMCG-branschen som rör strategi- och varumärkestransformation, innovation, nya arbetssätt, en bättre kundupplevelse, värderingar och självledarskap.

Webinariet
innefattar en frågestund där du som deltagare har möjlighet att skicka in frågor till talaren.

Föreläsare:

malin-svartvit

Malin Berglund
Partner, Akt. Agency

Malin Berglund har 15 års erfarenhet som föreläsare och har bland annat föreläst på HR-bloggens seminarium, Sveriges kommunikatörer, Sveriges Marknadsförening och Bergs School of Communication. Malin är partner i Akt. Agency, en byrå som hjälper sina kunder att accelerera förändring genom att engagera chefer och medarbetare i det som har störst betydelse för affären och varumärket.