Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Jubileumsturné: Hur främjar vi innovation på arbetsplatsen?

25 MAJ I 08:00 - 09:00
ARRANGÖR: REGION VÄST

Pris: Kostnadsfritt

Om webinariet

Hur skapar man en innovativ arbetsplats? Leif Denti, universitetslektor på Göteborgs Universitet, och Maria Lindqvist, Chief Human Resources Officer på Stena Metall Group, kommer att prata om innovationskraft i organisationer utifrån det vi vet från forskning och hur ledarskap och företagskultur främjar innovation i praktiken.

Vi kommer att få reda på vilka ingredienser och förutsättningar som behövs för att främja innovation samt varför det är viktigt för organisationens framtida överlevnad och framgång.

Du behöver ha tillgång till ett Zoom-konto för att kunna delta.

Om jubileumsturnén – en del av 100 års-firandet

Som förening som drivs av engagerade medlemmar runt om i Sverige är vi alldeles extra stolta över att bjuda in till våra digitala lokala event som kickar igång vårt 100-årsjubileum.

Från varje region kommer vi att få ta del av insikter från universitet, arbetsplatser och andra experter som med människan i centrum lär oss mer om hur vi kan se till att skapa ännu bättre förutsättningar för välmående, innovationskraft och lärande på dagens och framtidens arbetsplats.

Anmälan innebär godkännande av att våra partners (tredje part) tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida utskick.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

Föreläsare:

Leif Denti