Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Hur skapar man uthållighet och motståndskraft som organisation?

6 MAJ I 11:00-12:00

Pris: Kostnadsfritt

Om webinariet

Människor är de som skapar värdet för en organisation. Människorna på en arbetsplats kommer med idéer, utvecklar verksamheten och tar hand om företagets kunder. Utan att överdriva vågar vi påstå att ett företag inte är någonting utan sina medarbetare.

Bakom varje framgångsrik medarbetare finns dessutom HR-teamet. HR attraherar nya personer till företaget, ser till att rätt person hamnar på rätt plats, får de anställda att trivas och bistår i utveckling. HR-teamet är helt enkelt ansvariga för medarbetarnas livscykel på företaget, vilket gör de ovärderliga.

Alla organisationer möter hinder och problem längs med vägen. Att klara av att ta sig över hinder och hitta lösningar på svåra problem är inte helt lätt – men avgörande. Hur blir man som företag och HR-team mer förberedda inför olika situationer? Hur bygger man uthållighet?

Välkommen till ett webinar där vi hoppas att du kommer få inspiration och tips i ämnet!

Anmäl dig

Anmälan innebär godkännande av att Personio tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida utskick.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

Föreläsare:

maria-duni-bv

Maria Duni
Country Manager Nordics

Maria leder HR-företaget Personio’s expansion i Norden som Country Manager. Företagets mål är att bli Europas ledande HR software-företag. Innan Maria anslöt sig till Personio nådde hon framgång hos bland annat Dropbox och IBM, vilket innebär att hon har en spännande resa att dela med sig av.