Se alla seminarier
LIVE WEBINAR

Förändringsledning både bottom-up och top-down, hur får man det att gå ihop?

21 SEP 10:00 - 11:00

Pris: Kostnadsfritt

Plats: Zoom

Om webinariet

Ingen har missat hur viktigt förändringsledning som framgångsfaktor är i arbetet för att utveckla framtidens arbetsplats. Ändå har även de modernaste organisationerna utmaningar i att få det att gå ihop både ur ledningens men även medarbetarnas perspektiv.

Hur förbereder och utrustar man sina medarbetare med förmågan att arbeta bra i nya grupper? Och om man lyckas, resulterar det i att hela organisationen blir bättre på förändring i det stora hela?

Välkommen att utforska detta tillsammans med CGI:s experter inom området. Experterna kommer dela med sig av sina erfarenheter och facilitera diskussioner som kommer ge dig nya insikter och nycklar för att öka värdet i dina framtida förändringsarbeten.

Kunskapspartner för webinaret:

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att CGI tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida marknadsföring.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

LIVE WEBINAR

Förändringsledning både bottom-up och top-down, hur får man det att gå ihop?

21 SEP 10:00 - 11:00

Pris: Kostnadsfritt

Plats: Zoom

Om webinariet

Kunskapspartner för webinaret:

Anmälan

Anmälan innebär godkännande av att Talentech tar del av ditt namn och mejladress för eventuella framtida marknadsföring.

Anmälan är stängd

Anmälan innebär godkännande av att Degreed tar del av ditt namn och mejladress.

Föreläsare:

Elin Arnell

VD, Talentech

Elin brinner för digitalisering och att skapa utveckling genom hela medarbetarresan. Med en bakgrund från roller som rekryterings- och utbildningsansvarig, HR Manager, konsult, projektledare och affärsområdeschef har hon full koll på vad som skapar värde för såväl verksamheten som för medarbetaren och hur det i sin tur skapar goda affärsresultat.