Lena Bjurner
Lena är nytillträdd generalsekreterare hos Sveriges HR Förening. Hon är en etablerad HR-profil med en gedigen senior erfarenhet och har drivit ett modernt och framgångsrikt HR-arbete, både i Sverige och internationellt. Lena har erfarenhet från att arbeta med verksamheter i transformation och har prisats för de förändringsresor som hon varit med och drivit.

Frida Mangen
Frida är beteende- och personalvetare med ett stort intresse för arbetspsykologi. De senaste tretton åren har hon arbetat inom tech-branschen i varierande roller inom HR och ledarskap. Idag driver hon den populära podcasten: agila HR podden, arbetar som HR och förändringskonsult samt utbildar och certifierar inom agilitet kopplat till HR och ledarskap.

Lena Östblom
Lena Östblom är HR-chefen som har uppmärksammats för den förändringsresa som Ängelholms kommun drivit tillsammans med samtliga medarbetare. Hon nominerades 2018 av Sveriges HR Förening till årets HR-chef på HR Galan. Helsingborgs Dagblad har gjort ett porträtt över Lena och det förändringsarbete som Ängelholms kommun gjort. Tidigare har Lena bl.a. arbetat som HR-chef på Halmstads kommun och Hyltes kommun. Hon har även en masterutbildning i värdeskapande, utvecklande och resultatorienterad HR.