Nya insikter, spännande möten, möjlighet att ventilera aktuella utmaningar i det dagliga arbetet, träna på att coacha och bli coachad. Dessutom får du lyssna på intressanta föredrag inom ämnen som berör coaching, ledarskap, HR mm. Med andra ord allt som stärker oss i vårt dagliga arbete med och för människor.

Allt detta får du ta del av i coachnätverket tillsammans med en mångfald av kollegor som delar med sig av sina erfarenheter och lärdomar. Lika viktigt är det med din kompetens och engagemang som du kan tillföra nätverket.

Våra möten kännetecknas av öppenhet, engagemang, generositet och humor.

Exempel på innehåll vi har haft: KBT i coachning, systemiskt tänkande, intern coaching i organisation, företagsbesök, varför och hur nätverka, coachmetodik och egna case från verkligheten.

Vi brukar träffas 5-6 ggr per år, alternativt för- eller eftermiddagar ca 2 timmar, ibland hos varandra, ibland på HR-föreningen.

Det är i mötet det händer! Välkommen att delta!

Målgrupp

Vi riktar oss till personer inom HR-funktionen, men vänder oss även till dig som är coach på konsultbasis med erfarenhet av HR-arbete i företag eller organisationer.

Intagningskriterier

Vi vill gärna ha dig som vill reflektera kring ledarskap och HR-frågor ur ett coachande förhållningssätt, har gärna erfarenhet eller utbildning inom coaching

Avgift

Ett nätverk ingår för dig som är HR PRO-medlem. Vill du vara med i flera nätverk är nätverksavgiften 1500kr/år.

Ansökan Nätverk

Vänligen observera att du behöver vara medlem i Sveriges HR Förening för att kunna delta i våra nätverk.
  • Beskrivning av dig själv, vad din roll är idag, dina kompetenser samt erfarenhet.

Vill du veta mer?

• Tobias Odervång