Se alla nyheter

Nominera någon till HR Galan

Nu öppnar nomineringen till några av de prestigefyllda HR-priserna som delas ut under HR Galan i höst. Nomineringsperioden pågår mellan 10 februari till 9 mars.

Som stolt yrkesorganisation vill Sveriges HR Förening lyfta de många goda exempel och glödande eldsjälar som finns på arbetsplatser runt om i landet. Därför prisas personer för sina utmärkande insatser genom en prisutdelning under HR Galan, som i år arrangeras den 14 oktober i Blå Hallen, Stockholm Stadshus.

Nytt för i år är att priset HR-profil byter namn till Årets Ledarskapspris och priset HR-chef byter namn till Årets HR-ledare.

Följande priser är det möjligt att nominera kandidater till:

• Årets Ledarskapspris (tidigare HR-profil)
  • Årets HR-ledare (tidigare HR-chef)
  • Årets HR-medarbetare

Efter avslutad nomineringsperiod utser juryn tre finalister i varje kategori. Där efter får du möjlighet att rösta på vem du tycker skall bli prisad i Blå Hallen.

Vill du nominera någon till HR Galan 2020?

Klicka här för att läsa mer om HR Galan, om priserna och för att komma till nomineringen.

Biljetter till HR Galan 2020

Biljetterna till HR Galan släpps inom kort. Här kan du anmäla att du är intresserad av att gå så får du mer information när biljetterna finns tillgängliga.

Om HR Galan

Klicka här för att läsa mer om HR Galan 2020

Elin Widmark
Kommunikationsansvarig