Tiderna ändras och så gör vi med

Det är dags att bygga framtiden tillsammans.

Nu är det vi som lyssnar

Vi som jobbar inom HR vet hur viktig vår roll är i organisationen. Det är inte nytt för oss
Vad som är nytt nu är hur snabbt komplexiteten inom vår profession ökar. Vår roll utvecklas och vår påverkan på organisationen är viktigare än någonsin förut. Värdet av HR har också blivit allt mer synligt för världen runt omkring. Och den pandemi vi befinner oss i  haaccelererat processen. Sveriges HR Förenings mål är att hjälpa dig att navigera igenom förändringen och att göra det bästa av den.

Jag började på Sveriges HR Förening i december förra året med en passion kring att få vara en del av denna förändring för vår profession. Som förening har vi gjort en hel del förändringar under året som gått, men för att verkligen göra skillnad behöver vi din hjälp. Vi behöver veta var just du och din organisation befinner er just nu och hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt i din yrkesroll

Oavsett om du idag är medlem hos oss eller inte vill vi lyssna och förstå dina behov. Fyll i formuläret här på sidan så hör jag av mig.

Lena Bjurner
Generalsekreterare och vd
Sveriges HR Förening

Jag vill vara med och bidra!