Nätverk:Skåne

HR-konsulter & egenföretagare Skåne

Nätverket riktar sig till egenföretagare inom HR. Syftet med nätverket är att utbyta tankar och erfarenheter inom HR och även kring livet som konsult. Vi som är initiativtagare till nätverket saknar ett forum att mötas i där vi kan lära känna varandra, för att vid behov kunna rekommendera varandra till olika kundförfrågningar. Inför varje träff har vi tillsammans beslutat om agendan för träffen. Vi förväntar oss att du aktivt kan delta i nätverket.

Om nätverket

Exempel på diskussionsteman:

• Onboarding i en digital värld
  • Hemmajobbande och återgång till arbetsplatserna
  • Hälsa och rehab
  • Organisationsutveckling
  • Arbetsrättsliga frågor
  • Utmaningar som egenföretagare

Nätverksträffarna sker på plats i Malmö under eftermiddag/kväll.

För vem?

Nätverket riktar sig till dig som är egenföretagare och konsult inom HR, på kortare eller längre uppdrag. Det vi ser som viktigast är att du aktivt bidrar, generöst delar med dig av din kunskap och att du, liksom vi alla, stöttar varandra.

Logga in

För att kunna ta del av innehållet behöver du ha ett medlemskap i Sveriges HR Förening. Ta del av innehållet genom att bli medlem eller logga in.