Se alla nätverk
REGION SYD

Nätverket för HR-konsulter

Om nätverket

Nätverket riktar sig till egenföretagare inom HR. Syftet med nätverket är att utbyta tankar och erfarenheter inom HR och även kring livet som konsult. Vi som är initiativtagare till nätverket saknar ett forum att mötas i där vi kan lära känna varandra, för att vid behov kunna rekommendera varandra till olika kundförfrågningar.

Inför varje träff har vi tillsammans beslutat om agendan för träffen. Vi förväntar oss att du aktivt kan delta i nätverket.

Exempel på teman vi tänker oss kan vara aktuella:

• Onboarding i en digital värld
  • Hemmajobbande och återgång till arbetsplatserna
  • Hälsa och rehab
  • Organisationsutveckling
  • Arbetsrättsliga frågor
  • Utmaningar som egenföretagare

Nätverket tar inte in fler än 10 medlemmar.

Träffarna kommer ske digitalt under våren men förhoppningen är att vi kommer kunna ha fysiska träffar under hösten. Träffarna kommer fortsättningsvis att ske i Malmö på sen eftermiddag/kväll.

Målgrupp

Nätverket riktar sig till dig som är egenföretagare och konsult inom HR, på kortare eller längre uppdrag. Det vi ser som viktigast är att du aktivt bidrar, generöst delar med dig av din kunskap och att du, liksom vi alla, stöttar varandra.

Intagningsperiod

Intagning sker löpande under året.

Pris

Ett nätverk ingår för dig som är HR PRO-medlem. Vill du vara med i flera nätverk är nätverksavgiften 1500kr/år.

Ansökan Nätverk

Vänligen observera att du behöver vara HR PRO-medlem i Sveriges HR Förening för att kunna delta i våra nätverk.
  • Beskrivning av dig själv, vad din roll är idag, dina kompetenser samt erfarenhet.
  • Hidden