Enskilt medlemskap

Håll dig i framkant inom HR-professionen

Sveriges HR Förening är branschföreningen för dig som arbetar med HR och personalfrågor. Genom ett medlemskap hos oss får du kontinuerlig kompetensutveckling och omvärldsbevakning. Du får många möjligheter till både erfarenhetsutbyte och att nätverka med andra inom branschen.

Som medlem i Sveriges HR förening får du inte bara ta del av hela vårt medlemserbjudande – du blir även en del av en förening. Föreningen stärker gemensamt positionen för HR och som ständigt arbetar för att lyfta frågor som gynnar dig i ditt dagliga arbete. Gör som fler än 7000 andra och teckna ditt medlemskap idag!

Vill du veta mer?
  • Tobias Odervång
    Tobias Odervång Medlems- och utbildningsansvarig

Mobil: 0708-49 49 54

Vilket medlemskap passar dig bäst?

HR BAS

HR BAS passar dig som vill ha ett kompletterande stöd i HR-arbetet. Om du redan har tillgång till relevanta digitala HR-verktyg och internt upphandlade aktuella utbildningar samt etablerade välfungerande externa nätverk inom HR rekommenderar vi att du väljer HR BAS.

HR PRO

Genom HR PRO får du ta del av vårt kompletta medlemserbjudande. Här får du allt stöd för att du ska bli framgångsrik i ditt HR-arbete. Bland annat får du möjlighet att ta del av fysisk och digital kompetensutveckling liksom relevanta och aktuella HR-verktyg och -mallar. HR PRO ger dig dessutom möjlighet att delta i något av våra inspirerande nätverk!

Ta del av hela erbjudandet och se vad som ingår i HR PRO respektive HR BAS genom tabellen nedan.

• HR Bas
    • 3 450 kr

Som medlem får du:

Frukostseminarier på aktuella teman
Dessutom med möjlighet att se seminarierna online i efterhand.

Sveriges vassaste HR magasin, HR People
Både digitalt och fysiskt i din brevlåda. Läs mer om HR People på hrpeople.se

Möjlighet att delta i lokala HR-nätverk
Ett kostnadseffektivt sätt att få erfarenhetsutbyte och ständig kompetensutveckling! Läs mer om våra nätverk här!

Nyhetsbrev med aktuella HR-nyheter varje månad
För din omvärldsbevakning!

Rabatter på våra årliga event och utbildningar
Vi erbjuder alltifrån Arbetsrätt till Talent Management. Se våra utbildningar här!

Från och med den 1 januari 2019 fyller vi på ditt medlemskap med över 200 webbutbildningar och möjlighet att ta del av HR-servicepaket under ett helt år. Läs mer om våra nya medlemserbjudanden här »

Bli medlem för endast 1650 kr/ år (ex moms)

Är ni tre eller fler inom samma organisation kan ni bli gruppmedlemmar istället. Mer om detta kan ni läsa här!

Bli medlem »

HR People

Sveriges snyggaste och mest populära HR-tidning ingår för dig som är medlem i vår branschförening. Med 6 nummer per år som landar direkt i brevlådan samt ett stort digitalt urval av artiklar får du läsa om HR relaterade frågor ur många spännande vinklar.

Läs mer om HR People här >>

Frukostseminarier

Frukostseminarier från Sveriges HR Förening är en självklar väg till kompetenspåfyllning och inspiration för dig som arbetar med HR. Seminarierna genomförs i huvudsak i Stockholm, Göteborg och Malmö men finns för alla medlemmar att se online under mina sidor på vår hemsida.

Läs mer om våra frukostseminarier här >>

Event & Utbildningar

Vi erbjuder några av de mest populära HR-eventen i Sverige där du som deltagare skall få inspiration, nätverksmöjligheter, samt kunskapspåfyllning. Några av dessa exempel är HR Dagarna, ett av Sveriges äldsta HR-event och HR Galan där vi prisar och hyllar Sveriges HR-hjältar.

Läs mer om våra event här >>

Varje år erbjuder vi även ett urval av utbildningar inom några av de mest efterfrågade HR-områdena. Som medlem får du självklart rabatt på våra öppna event och utbildningar.

Läs mer om våra utbildningar här >>

Digitala akademin

Diplomas webbutbildningar är ledande i Sverige och ingår i ditt nya medlemskap. Där får du tillgång till över 250
webbaserade kurser inom flera olika områden. Du loggar enkelt in på mina sidor via Sveriges HR Förenings hemsida.
Du kan genomföra utbildningarna i din egen takt, pausa och repetera delmoment. Digitala akademin går enkelt att använda på datorn, telefonen och surfplattan. Givetvis har samtliga utbildningar ett diplom kopplat till sig som du får vid avslutad kurs.

Läs mer om digitala akademin här >>

Nätverk

Möt andra inom ditt yrkes- eller intresseområde och utbyt värdefull kunskap under ledning av en koordinator. Du träffar branschkollegor från olika arbetsplatser och har möjlighet att både dela med dig av din värdefulla kunskap men också få input på lösningar för just dina utmaningar. För dig som är HR PRO-medlem ingår ett av våra populära nätverk direkt i ditt medlemskap.

Läs mer om våra nätverk här >>

Medlemsutbildningar

För dig som är HR PRO-medlem så ingår upp till fyra utbildningar varje år i ditt medlemskap. Dessa utbildningar märks ut med en specifik symbol på vår hemsida. Dessa utbildningar är speciellt framtagna för dig som vill utvecklas inom kompetensförsörjning, arbetsmiljö, lönebildning och arbetsrätt.

Läs mer om våra utbildningar här >>

Servicepaket HR-webb

I servicepaket HR-webb ligger fokus på praktisk/operativ HR. Vi hjälper dig med arbetsrättsliga regler och praktiska regler vid exempelvis rekrytering, anställning och arbetsmiljö. Servicepaket HR-webb är ett externt erbjudande, där
vi tillsammans med Tholin & Larsson bjuder på 12 månaders fri användning av Servicepaketet HR-webb.

Läs mer om vårt servicepaket här >>

Regionala aktiviteter och träffar

Utöver frukostseminarierna anordnar vi även andra aktiviteter runtom i landet. Då får du möjligheten att träffa andra branschkollegor i syfte att fylla på med inspiration och kunskap. HR träffarna hålls i en avslappnad miljö som bjuder in till samtal och är populära att besöka.

Läs mer om våra regionala aktiviteter och träffar här >>