Utbildning:Stockholm

Diplomerad HR Business Partner

Stärk din roll som förändringsledare

Trenderna som sätter den strategiska HR-agendan

Ökad kunskap om strategisk kompetensförsörjning

Om utbildningen

Utbildningen för dig som vill arbeta affärsmässigt, strategiskt och rådgivande med HR. Innehållet i Diplomerad HR Business Partner är utvecklat i samråd med yrkesverksamma på alla nivåer för att på riktigt möta framtidens krav på HR.  Syftet är att du ska kunna agera som tillväxtmotor och kulturdrivande kraft i din framtida roll.

Under utbildningen Diplomerad HR Business Partner arbetar du med ett eget projektarbete där du med hjälp av dina nya kompetenser direkt ska kunna utveckla och driva förändring i den organisation du befinner dig. I fem utbildningsblock kommer du att möta några av Sveriges främsta utbildningsledare inom HR, ledarskap, ekonomi och kommunikation.  Mellan utbildningsblocken får du tillgång till individuell coaching vid fyra tillfällen och du får även digital utbildningsdel på temat AI och HR.

Utbildningen genomförs under totalt 12 dagar uppdelat vid fem olika tillfällen och ämnesblock. Dessutom ett utbildningswebinar på temat AI+HR samt ett projektarbete som genomförs på hemmaplan. Mer information om innehållet vid respektive ämnesblock hittar du nedan.

Översikt

Platser kvar

Kursstart:

Kursslut:

Utbildningstillfällen:

Plats:

IHMs lokaler i Stockholm: Warfvinges väg 39.

Medlemspris:

56650 SEK*

Ordinarie pris: 76450 SEK*

Bli medlem & få rabatt

**Pris exkl. moms. Läs köpvillkor.

Kursinnehåll

Rollen som HR Business Partner