Se alla nyheter

På grund av rådande läge har Sveriges HR Förening beslutat att ställa in frukostseminarium under våren. Vi har sett att deltagare nu avbokar våra frukostseminarium i stor utsträckning och vi har stor förståelse för det. Då vi vill att många ska få möjlighet att delta i våra frukostseminarier planerar vi att boka om dem till senare datum.

I nuläget gäller detta de frukostseminarium som varit bokade under mars och april. Vi har för avsikt att kunna bjuda in till nya datum när läget ser annorlunda ut. Vi följer kontinuerligt utvecklingen och lyssnar till Folkhälsomyndighetens råd.

Parallellt kommer vi att se på möjligheter för att sprida kunskap och skapa nätverkande i digitala plattformar.

Detta gäller följande frukostseminarium:

2020-03-13 Göteborg: ”Leda på distans – framtidens hållbara arbetssätt!”
2020-03-19 Borlänge: ”Konrekta verktyg för att boosta er förändringsresa”
2020-03-30 Linköping: ”Leda på distans – framtidens hållbara arbetssätt!”
2020-04-01 Stockholm: ”Konrekta verktyg för att boosta er förändringsresa”
2020-04-23 Göteborg: ”Konrekta verktyg för att boosta er förändringsresa”

Uppdatering information 2020-03-27:
Detta gäller även frukostseminarium som varit planerade under maj 2020. Eventet HR NU som varit planerat till 7 maj 2020 kommer att arrangeras digitalt istället. Läs mer om det på hrnu.se

Har du som medlem frågor kring inställda frukostseminarium? Kontakta gärna info@sverigeshrforening.se

Har du som medlem frågor kring våra seminarier?

Kontakta info@sverigeshrforening.se

Om Sveriges HR Förening

Sveriges HR Förening är en branschförening med fokus på HR och personalfrågor. Föreningen arbetar för att stärka positionen för HR och löpande lyfta frågor som berör och bidrar positivt till HR-medarbetare i deras dagliga arbete

Delta digitalt på HR NU