Se all digital kunskap
PODD

Hej HR! Avsnitt 21: Gustaf Rössner, Coor

Digitaliseringsresan som förenar teknik, system och människor globalt

23 MINUTER

Pris: Kostnadsfritt

Hej HR!

Förändring pågår överallt i våra organisationer och innovation är nyckeln till framtiden – men hur ska man hänga med i allt?! Jo – genom att samla så många perspektiv som möjligt.

Mitt namn är Lena Bjurner och i den här podden träffar jag generalister och experter. Från näringsliv och offentlig sektor. Från startups och stora organisationer. Det blir pang på om vad som pågår just nu. Och tankar om framtiden.

I detta avsnitt:

Nytt år och ny säsong av Hej HR! Årets första gäst ut är Gustaf Rössner, Head of HR Digitalization på Coor, som delar med sig av deras pågående digitaliseringsresa.

I dag finns en mängd olika HR-system i den globala koncernen och Gustaf fokus just nu ligger på att hitta bästa lösningen för hela organisationen framåt. Ett arbete som innebär att förena teknik, system och människor över gränser. Hur får man då med medarbetarna kring beslut man tar under resan? Vilken roll spelar nätverkandet och lärandet in för en framgångsrik digitalisering?

Musik: I Am Karate

Avsnittet släpptes 4 februari 2022