Podcast:Hej HR!

7. Så skapar Humana förutsättningar för sina medarbetare i samhällskritiska roller

25 minuter
Anna Giertz Skablova
Hur skapar man förutsättningar för sina medarbetare i samhällskritiska roller – innan, under och efter pandemin? Anna Giertz Skablova, HR-direktör på omsorgsbolaget Humana, gästar podden för att berätta mer om hennes och HR-organisationens arbete.
Hör om Humanas fokus på arbetsmiljöarbete med över 2 500 arbetsplatser (ännu fler om man räknar in de ca 1 900 hem som är arbetsplatser för assistenter), deras satsningar på chefer och deras värdegrundsarbete med värdegrundsambassadörer.
Musik: I Am Karate

Relaterat Innehåll