Se all digital kunskap
WEBINAR

Leda på distans – framtidens hållbara arbetssätt!

56 MINUTER

Pris: Endast tillgängligt för medlemmar

Om webinaret

Med stöd av dagens teknik ger vi våra medarbetare stora möjligheter att lösa sina arbetsuppgifter på andra platser än på kontoret. Att leda på distans handlar inte bara om att ha personal spridd geografiskt beroende på verksamhetens organisation. I många fall förväntar sig också medarbetarna denna frihet, dvs möjligheten att just jobba hemma och då inte bara när man är hemma med sjukt barn.

Som chef och ledare ställes det krav på kommunikation men också på hur verksamheten styrs. Under den här föreläsningen får du möjlighet att ta del av tankar och konkreta tips på hur man som chef och medarbetare kan förhålla sig till dessa möjligheter och förutsättningar.

Anders Lindh

Anders Lindh har i drygt 20 år varit utbildning- och verksamhetskonsult inom området värdegrundsarbete och ledarskap. Anders har arbetat med implementation av ledar- och medarbetarskap i allt från statliga myndigheter och till en stor mängd privata branscher så som it, media, energi och fastighetsbranschen. Idag arbetar han på Sveriges största utbildningskoncern Lexicon som senior advisor och affärsutvecklare.

Anders Lindh

Jag vill se webinaret

Logga in här och välj seminarier/webinarier för att se webinariet. Du hittar dina inloggningsuppgifter på Mina sidor