Servicepaket HR-webb, allt du behöver för att få en enklare HR-vardag

Tänk vad skönt att enkelt kunna hitta just den avtalsmall du var på jakt efter! Eller få svar på frågan om föräldraledighet som du har funderat på ända sen igår.

Vad gäller angående sjukfrånvaro och rehab-planer? Hur får jag vår kommande rekrytering att bli en succé? Och nya medarbetare att känna sig välkomna på bästa sätt? Simployer (tidigare Tholin & Larsson) rätar ut dina frågetecken och ser till att du kan lägga din tid på rätt saker, inte på att jaga information.

Checklistor för rekrytering, många olika FAQ, regler om arbetsrätt, viktiga mallar och expertartiklar med nyttig information; i Servicepaket HR webb finns allt du behöver för att få en enklare HR-vardag – samlat på ett ställe.

I servicepaket HR-webb får du svar på dina frågor om bl.a.:
• Anställning och avslut
• Arbetsmiljö
• Sjukfrånvaro och rehabilitering
• Arbetstid
• Diskriminering
• Förhandling
• Semester
• Ledigheter och frånvaro
• Ledarskap och organisationsutveckling
• Lön och belöning
• Rekrytering och onboarding

Gratis användning under ett helt år!
Servicepaket HR webb är ett externt erbjudande, där vi tillsammans med Simployer (tidigare Tholin & Larsson) bjuder på 12 månaders gratis användning. Sen kan du som är medlem i Sveriges HR Förening förlänga avtalet, då får du 50% rabatt på ordinarie pris.

Avtalet tecknas direkt med Simployer (tidigare Tholin & Larsson) genom mina sidor.

Servicepaketet ingår för dig som är medlem.

Bli medlem här >>

Ta del av Servicepaketet HR-webbDu behöver logga in på Mina sidor för att ta del av Servicepaketet HR Webb.

Logga in på Mina sidor »

Ny kategori med stöd kring Coronapandemin

Nu finns det en ny kategori i Servicepaketet HR-webb: ”Corona”. Där kan du på ett enkelt sätt hitta viktig information kring alla de delar i arbetslivet som på olika sätt påverkas av rådande pandemi, t.ex. sjuklön, karensavdrag och permitteringar. Du hittar bl.a. faktabank, blanketter samt vanliga frågor och svar.