Vårens frukostseminarier i flyttas fram

På grund av rådande läge har Sveriges HR Förening beslutat att ställa in frukostseminarium under mars, april och maj. Vi har sett att deltagare nu avbokar våra frukostseminarium i stor utsträckning och vi har stor förståelse för det. Då vi vill att många ska få möjlighet att delta planerar vi att boka om dem till senare datum. Vi har för avsikt att kunna bjuda in till nya datum när läget ser annorlunda ut. Vi följer kontinuerligt utvecklingen och lyssnar till Folkhälsomyndighetens råd. Klicka här för mer information.

Aktuella seminarier

Seminarier från Sveriges HR Förening är en självklar väg till kompetenspåfyllning och inspiration för dig som arbetar med HR. Seminarierna genomförs på olika platser i landet och våra frukostseminarier finns dessutom online under mina sidor för dig som är medlem.

Temat för de olika seminarierna varierar, men är alltid aktuella och noga utvalda av oss på Sveriges HR Förening utifrån de önskemål och trender vi ser i vår bransch.

Föredragshållare:
Plats: